CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, september 25

VEM

Ja vem kan man lita po eller kanske VEM SKA man lita?
Om man kunne vri tibaka tiden så vet man ju vem man ente skulle anförtrott saj åt iaf, biter ju tibaga en i röven juh :-( mao du/ni/han/hon har blitt exklusiva, ingår ente som vänner längre!
Att man kan ha såå fel om sina *vänner*

De senaste 3 veckorna eller ja senaste månaden har vatt mye turbulent, både för maj själv å en hel drös av mina vänner. De har vatt x antal dödsfall, skilsmässor, seprationer, allmänt tjafs. De e vid sånahär situationer som de verkliga vännerna visar saj.
Men även barnafödsel ente att förglömma.

Ja miste ju mitt älskade hjärta för 1 månad sen å idau skulle hon blitt 11 år, grattis å R.I.P Mammas älskade hjärta, älskar daj för alltid.

Mina 2 närmsta vänner mår ikke bra i dagens läge, kan ente å vill ente heller gå in po vafför, då ja älskar bägge av hela mitt hjärta, å ente ens som ja sa i brevet skulle väl ja saja upp vänskapen för detta?! Knäppfis, ja finns för daj i vått å torrt, ja hoppas av botten av mitt hjärta att de löses snart å allt ordnar ti saj.
O ti daj som va här i veckan...skit i dom, dom har ju tappat nåna skruvar po vägen...
Du vet att ja e aldrig längre bort än att du alltid når maj!

Ja kanske ett kneppigt inlägg men jaja......

Ha en underbar helg mina vänner!

xoxo

5 kommentarer:

Lotta sa...

Är man en bra vän får man fina vänner,så enkelt är det =)

Osloskånskan sa...

Detsamma till dej!

Bara jag sa...

Kram Oslo!

Men Lotta om ja har en vän som ja vet går bakom ryggen po maj, innebär de då att de e ja som e den dålia vännen från början, ja tror nog att ja e FÖR godtrogen emellanåt, tror de bästa om alla.
Positivt eller negativt?

Kram

M sa...

En vän som går bakom ryggen, har ett annat behov att fylla; av bekräftelse, eller ren avundsjuka.
Man kan aldrig veta i förväg, men så länge man har rent mjöl i påsen själv, så kan man vara säker på att det inte beror på en själv.
Kram

Bara jag sa...

De där lät som en riktigt bra förklaring, Då vet ja att de ENTE e ja! Kram