CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, september 8

Ja fick ett brev...


Av sötaste Embla.
De e ente den bästa skärpan po kameran så såhär skrev hon: i kuväret fins en hund ta up den så blir du säkert glad. Å längst nere e en hundbild som ja misstänker mamma M hjälpt ti me!
Att få ett eget handskrivet brev från tjejen betyder så mye, hon har själv skrivit de, å hennes tanke bakom e ju att ja ska va glad igen, denna dag då ja fick brevet blev ja jätteglad.
Tack så jättemycket goa Embla!
Massa kramar från maj <3

9 kommentarer:

M o E sa...

hon blev så lessen när hon hörde om finaste Ultra så hon stängde in sig på sitt rum o knåpade ihop detta alldeles själv. Hon bad pappa rita en hund utan att säga till vad, sen knåpade hon klart o först då visade hon vad hon skrivit. Hon är så go min lilla Snäcka :) vad bra att det värmde!! ska visa henne ditt inlägg när hon kommit hem från nya dagiset. *kram*

Bara jag sa...

Ahh så gulligt av henne å komma po de helt själv, hon e så redi er snäcka! Kram

Anonym sa...

Söte goe tösabid...Embla Hammarby som jag alltid skojade med henne om...Kram till fam Hammarström...Men speciellt ti dig Anna...<3<3<3

Bara jag sa...

Tack!

M o E sa...

"Yes!" var hennes egen kommentar när hon fick läsa här att du blev glad för hennes brev, för det var ju det hon ville :)
*kram*
ps. kram till dig oxå T!! vi saknar dig!

monica sa...

Va gulligt gjort! kram

Bara jag sa...

Mmm visst va de :-) Kram

Osloskånskan sa...

Lite tröst som säkert hjälpte. I allafall lite...

Bara jag sa...

Mmm just då iallafall...