CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag, september 20

Insmetad i Sperma....????

Vill vi verkeligen va de????

Låg i badet innan å skumma litt igenom Plaza å ögonen styrde mot denna artikel, vafför?
Läs själva! Enjoy :-)

" Sperma och Laxrom "

"Norrmännen har förstått det här med att skönhet kommer innefrån. Hur ska man annars förklara den osannolika framgång som hudvårdsserien Skinscience fått i grannlandet?
Innehållet är nämligen en smula okonventionellt: huvudingrediensen heter Spermine, molekyler som återfinns i sädesvätska. Det var redan på åttiotalet som ett gäng forskare från Tromsö
(ska va ett norskt ö egentligen men de har ja ej), bioforskning AS, upptäckte spermines positiva effekter på huden. Visste du till exempel att denna antioxidant är 30 gånger mer effektiv än E-vitamin? Nu kompletterar man serien med laxromsextrakt som ska fyrdubbla produktionen av collagen i cellerna. Pris från 780-1200 kronor. Den sparsamme rekommenderas inte att försöka göra blandningen själv hemma."

Ok...kanske ente ska blanna karlens sats me romen man har i kylen.....
men om du nyttjar satsen å smörjer in daj borde de me va 30 gånger bättre än dendärra krämen du har me massa E-vitamin i? Så spara du automatiskt slänga 1000-lappen?!
Men vill vi verkeligen detta?
Ja skulle ente ens lägga 700-1200 kr po NÅN kräm, ente ens om ja får sperma po köpet!!
Ja jag tyckte detta va ett inlägg för saj men dock....va tycker ni?

5 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Jag bor ju i grannlandet men detta har jag missat totalt! Näe, detta vill inte jag.

Pillargontanten sa...

Jag håller med dig, känns inget vidare lockand att kelta in sig i satsen :O)

M sa...

Beror fantamig på VEMS..
Fy för vad LÄBBIGT!
Vill klökas..

Bara jag sa...

Ha ha ha ja ente ble man eld å lågor över detta...

Bara jag sa...

Tror ja håller maj ti de gamla vanliga krämerna...ha en bra Måndag alla! Kram