CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, september 1

Inget saj likt...

Nää hujedamaj va ja har bölat, vissa timmar har de vatt jämn ström, andra minuter har ja kunnat prata om det, sen har tårarna kommit igen.
Idau e de 1 vecka sen....å för 1a gången sen då, åkte ja i samma bil som tog oss, mitt hjärta å maj ut ti vetrinären, tårarna brände.
Att vakna upp utan henne, att gå hemifrån utan å saja:mamma älskar daj kommer snart, att komma hem utan att nån hälsar en välkommen å att man vatt saknad, de känns som attan.
Mitt eget hjärta har brustit, ja undrar fall de nånsin kommer att lagas?
Det sägs att tiden läker alla sår men ja undrar ja....mitt hjärta värker hela tiden.
Vet att de kommer bli lättare men....mitt hjärta finns alltid å hela tiden i mina tankar samt i en ny dog tag runt min hals som har hennes namn ingraverat.
Du e mitt allt, mamma saknar daj

2 kommentarer:

M o E sa...

Vännen!!
tiden läker inte alla sår, jag sörjer fortfarande min svarta mjuka goa Guinneskatt o det är över sex år sedan vi tog vårt beslut... men det blir bättre o enklare, det kan jag lova dig, även om det inte känns så nu... o det ska inte kännas så nu heller, sörj vännen, det har du all rätt i världen att göra o det prexis så länge som du behöver!!
tänker massor på dig för jag vet prexis hur jobbigt det är, jag kunde inte ens vara hemma på flera dagar efteråt... men det blir bättre vännen, det blir bättre...
*massa kramar från hela familjen*

Bara jag sa...

Jo ja vet de me blir bättre men just nu e de bara fy fan å de tillåter ja me de å vara. Tack o kramar ti er.