CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, september 30

Härli onsda

Jaaaa nu ropar ja.........
HHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJ


Ja e över ån känns de som, numera timanställd po ett världsomsträckande företag :-) jo förvisso timmar men hallå måste ju börja nånstans å nu tänker ja bara klättra uppåt!
Ja har fått in foten nu.
Å personalrabbat osså!!!!!

Etter mötet ringde min Darling, du e alltid så härli å prata me, måste ses snart igen, snart.
Min goa cuz hämta maj sen å vi åkte him ti henne å käka, pasta me go skinksås, mums va de!
Stanna hos henne ett par timmar innan ja tog en kall buss him...Brrr de va verkeligen kallt po bussen :(
Nu e ja åter po himmaplan, ska snart hotta maj i säng för de e ju skola imorron igen...å po freda e de dax för bejbis mys igen, sockersöta lillkillen, får höra fall de bestämt saj för tilltalsnamn än!

Massa tack å kramar ti er som trott po maj å hållt tummar å sånt, Tack!

5 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Spännande med nytt jobb! Lycka till!

Bara jag sa...

Tack så mycket :-)

Lotta sa...

Grattis grattis,vad kul,finns detta världsomtäckande företag på Valen kanske?? ;-)

Anonym sa...

Du vet vad jag sagt...du är den bästa de som tackat nej till dig när du sökt jobb hos dem...vet ej vad de gått miste om...en klippa <3<3<3

Bara jag sa...

Lotta: tror du kommit po min nationalitet...;) svaret e japps å mobila, jägers, stan, trianglen, Usa, Dubai, mfl...Tack sajer ja!

Min Bästa T: tack för dom orden <3