CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, september 29

Tränat :-)

För ja har tränat för ja har tränat för ja har tränat.....å vet ni: JA HAR ÄNTLIGEN FÅTT TUMMEN UR RÖVA Å VATT Å TRÄNAT :-)
Nu ska ja bara försöka hålla min karaktär i schakt!

Imorron bär de in ti storstan, träffa en av mina goa vänner, sen Intro po mitt nya jobb :) sen mera mys hos T me midda å så...
Kan man hoppas po att de blir en perfa onsda, lillelörda, lillepipp afton...jupp de låter som ja kommer få en kanon onsda!
Ha ni me de...

Tack Gerd för dom goa orden, saknar daj men vi ses snart!

Kram ti alla er!
Men speciellt mina nya bloggisar....trevligt trevligt å GG du e bara såååå lövley!

6 kommentarer:

Monica sa...

gu va du er duktig da !!!
Avundsjuk jag !!

Osloskånskan sa...

Trevlig dag imorgon alltså!

Bara jag sa...

Tack...ska bara försöka hålla maj kvar i detta sinne!

Bara jag sa...

JA tack desamma Oslo :-)

Lotta sa...

Lycka lycka till =)
Du är duktig som kommit igång med träningen igen...kämpa på =)

Bara jag sa...

Tack, Ja jag ska göra mitt bästa att fokusera nu po att träna såsom ja gjorre innan!