CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag, september 12

Vänner!

Vänner e de bästa som man kan ha.

ELLER?

Hade ett mye givande samtal över balkongen innan om just vänner å hur man värdesätter dom å uppskattar sina vänner.

Uppenbart delar alla ente samma värdegrund po sina vänner kom vi fram ti.

Mina vänner, dom kan ja vara rak å ärliga mot/med å ja uppskattar mina sanna vänner för dom dom e å att de kan vara lika raka å ärliga mot/med maj.

Man kan ha många vänner, absolut!
Men domdärra bästa eller riktiga vännerna som osså ställer upp i vått å torrt, dom brukar ente va många utan utvalda.

Ja e glad att ja har vänner,
men ja vet även att ja har frienemies eller hur de stavas...


ja önskar mina vänner, alla mina vänner en trevlig helg!

Å du min balkong tjej....ja e jätteglad att vi e vänner!

0 kommentarer: