CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag, juli 26

Stavfel....

De kan nog ente ha ungått nån att ja ente skriver po svenska...
utan po ren bre skånska, å visst ja har säkert me stavfel men abc rättar ju ente ti po skånska...ha ha ha utan bara po svenska!
Men vissa bloggar man läser e ju så man får redija rysningar som man kan stava fel.
För att ente prata om fejs då...man kan undra fall di verkligen fick nått betyg i svenska??!!
Även om ja skriver po skånska så kan ja min svenska!

Ja ja jag får väl fortsätta grina litt å stavfel å utmanar maj själv ti att skriva nästa inlägg po ren svenska, lovar inget långt inlägg då men ja ska göra mitt bästa!

Huliganen åker him ikväll...vatt ne jubbi natt, han hör ju som superman eller nått å lörda som de va så kom ju gannar him mitt i natten å då har han morrat å skällt samt tidningsbudet fick saj me en utskällning...så imorron e de ordning po torpet igen!

Powernapp po soffelocket...yes tror bestämt så....

2 kommentarer:

Lotta sa...

Jag älskar att du skriver på skånska och även ickeskåningar måste garva när dom läser högt!
Underbart....Kram

Bara jag sa...

Hi hi hi Tack så mye goa du! Kram