CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag, juli 12

1 år...

Minnet sviker sällan maj, får väl saja att mitt minne e redit bra faktiskt.
Vid vissa tillfällen kommer ja exakt ihåg klädesval, ord, ja tom va man kanske åt den dagen...
Konstigt eller bara bra minne, ja ente vet ja men fördel me att komma ihåg, visst glömmer ja me saker absolut, missa ett möte förrförra veckan...ja ja sa solsting delerium...ha ha ha!

Men just för 1 år sen sviker minnet maj TOTALLT kanske ente så konstigt, gjorre ett tappert försök ti att *hitta* vad ja förlorat men utan framgång...

Endast ja vet...
Endast ja vet vafför...
Endast ja vet sanningen...

Dagen igår påminde saj ente så värst om förra årets 11 e Juli merän ja hamna po samma plats vid kvällens slut....

Min bästa T å din familj, ni betyder såå otroligt mye för maj å ja e enormt tacksam att du fanns för maj just för 1 år sen.
Ja älskar er.

2 kommentarer:

Anonym sa...

T sa:
Jag vet vad du menar...klart att jag ställer upp för dig gumman så mycket jag kan...finns här för dig...<3<3<3

Bara jag sa...

De vet ja <3 <3