CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag, juli 19

Blöt lörda..;)

Ha ha ha ha ja guuu vicken kul kväll vi hade igår, ja å mina tjajjor!
Teresa, Maja, Maggan å goa grannen va hos maj, vi skratta så att nästan tårarna kom.
Alltid lia kul å se er töser.
Vi ble nostalgiska å Petes uttryck kom po tal igen
- You have a to tight and smal....ha ha ha ha kan ente skriva ut resten...;)

Vi hamna nere po den lokala puben, där skratten åter fanns saj i våra mungipor!
Träffa po en helt underbar man, Peter ja shit va denna karlen bjöd po saj!
Han gjorre en sån modeshow me min handväska, spexa å trixa ja verkeligen bjö po si gjorre han.
Å i sitt sällskap hade han ett gäng polacker, ente för att man fatta nått av va di sa men de hade nock osså kul igår!

En helt underbar kväll som avslutades utanför mitt me nattaprat me goa grannen, som i sin tur satte po kaffe när hon kom upp...ha ha ha tossi tösabid koka kaffe halv 4 po morronen...

Många rolia foto togs unner kvällen, får se om här hamnar nått.....

Hoppas ni haft en underbar helg!

xoxo änglar

4 kommentarer:

Marie sa...

Tack för en fantastiskt kul kväll! xoxo/ Grannen

Bara jag sa...

Tack själv :-) xoxo

Lotta sa...

Sånna kvällar är härliga att minnas =)

Bara jag sa...

Jaaaaaaaaa