CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag, juli 18

Ja satan va GRATIS va gott dådå...

Ha ha ha ha ja shit vicken freda de bidde....
Japp ja fick jobbet, å de va ju bra, tänkte äntligen ska man komma po fötter igen, men detta glada rus hölls saj ente länge...
Mitt schema som ja lagt, va ja ente riktigt nöjd me för ja jobba ALLA helger i månaden alltså 4 helger och bode lördan å söndan men ja gick me po de en tid för ja såg att OB´t skulle göra saj fint i min kassa :-)
Jaha då, då återstod lönen...
Ja jag tog upp lönen då, han sa att de va enligt avtal, å enligt handelsavtal, kanon tänkte ja!
Nu kör vi så de stänker om det!
Så han gav maj en månadslön po 15400
Då fråga ja va ob´t låg po (mest kuggfråga för de hade ju ja kollat upp innan)
Ob?
- Jag betalar ente ut nått ob ti nån av mina anställda!

Ja tappa hakan långt ner i golva...
Så han mena att ja skulle jobba alla helger ca 70 h i månaden + mån-fre för sketna 15400 aldrig i helvete ja går me po de!
Sa ti han att nää tack de går ja ente me po, han tyckte de va väldans konstigt eftersom ja hade sagt att ja va villig ti att jobba helger å kvällar!
Ja de hade ja me sagt men ti osså förtjänad lön då!

Jaja som sagt gratis e så in i helvetes gott för den som får de, men ikke att han fick de av maj!
Nu e de ut å jaga po marknaden igen :(
Kommer att sakna vissa kunder, där fanns såna orginal som man lärde känna snbbt, min lilla 18 åring lycka ti me helikopter mekaniker utbildeningen sen!

Han kan kursa de bekommer ente maj nått!

Ikväll blir de nock litta mys me tjajjorna, de e blött ute så vafför ente bli blött inne ikväll...ha ha ha ha

Ha de bäst mina darlings!

Ps syns de bättre M?

0 kommentarer: