CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, juli 22

Huliganen har anlänt....

Men ack så lugn idau, fastän mitt hjärta löper...trodde han skulle gå po i yllehossorna men ta maj fan å dra maj baglänges...han e lugn som en filbunke.
Då huliganen e mitt hjärtas kusin ja ente riktig då men min brossan hund, han e bara strax fyllda 4 å mitt hjärta e pensionär typ 88 eller nått, så e ju han rent lamma kydd för henne, men hon orkar ju ente me han emellanåt utan då hugger hon käft å som han ska göra backar han...men mest bara för stunden. Hon har aldrig bitit han men hon visar di gamle gaddarna...ha ha ha å hon har tappat den i mitten nere....men just utan den tanden e hon mitt hjärta, min älskling, mitt allt just nu!
Han ska bo här ti sönda...ge maj kraft, fast fortsätter han såhär blir de ju lugna gatan :-)

Po tal om mitt hjärta så har hon kallats bode de ena å de andra, bla kalla nåna ikke svenska småtöser henne Kamphund, vilket hon e långt ifrån.
En tös häromdan kalla henne Varg...en söt varg
Grannens tös sajer alltid bara Vovven, klappa vovven å me största smajlet po läpparna.
Pudel förekom 1 gång, fast de va nog nån sorts av missuppfattning....
Farlig hund har hon me kallats.
Mitt å Bias smeknamn po henne e *vår tjockamolla* i all välmening å kärleksfyllt!

Ni som ente känner maj Vad har ja för ras då?
*Kusinen* e samma fast en xl, fast han e mindre!

Gissar ni rätt po mitt hjärtas ras vinner ni ett publicerat foto po henne!
Å såklart diplom här po bloggen!
Signa unnner me namn å ev bloggadress mest så inget fusk förekommer!

Lycka ti
En lidden ledtråd e att hon e mellan en Pudel å en Grandanoir......så inget shitzu....ha ha ha!

Nu lier min i sin säng å kusinen lier vi mina fossingar, tror de e dax för maj me å sussa kudden!
Kram å natti



2 kommentarer:

M & E sa...

synd att inte vi får vara med o tävla... hade gärna vunnit en bild på finaste vovven ju :)
*kram*

Bara jag sa...

Hi hi...ja ni vet juh!! Kramkram