CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag, juli 25

Börjar bli jubbit

Å ha huliganen här....han e jättedukitg hemma men ute fy fan, nu när vi va ute höll han po å dra omkull maj igen, han e stark som en Oxe, men lidden som en räv...kom ut en katt från nåns trägård å vips så skulle de käkas...å mitt hjärta va visst me hungrig men hon e ente så stark som han. Men ja lyckades dra väck han därifrån men alla mina kroppsdelar i behåll men nu e ja helt öm å sårig i handflaterna som ja har fått dra i läderkopplet....

Igår då så ble vi inbjudna ti bästa T å hennes familj, vi packa in bode huliganen å mitt hjärta i bilen, funka bra. Han for runt som en tosse hemma hos dom, nytt ställe juh å ute ja shit va han busa me pågarna å Jimmy. Massa härlitt snack som vanligt å gormé midda osså, men e som en drottning när man e där!
Ja gav Min Bästa T en ansiktsbehandling me bode rengöring å scrub å massage, de gilla hon! Den gjorre ja å Jimmy ryggarna po varandra, bara massage så fast man skulle vilja scruba han litt för satan i gatan va brun han e, en annan har ju tappat helt brännan :-(
Vi var hemma halv 3 å sen to vi sovmorron ti 10!

Dagen idau har vatt lugn, ente gjort så mye mest sett ti så att ente huliganen sätter po mitt hjärta imed hon löper...heltids jobb bara de....men imorron får vi lugn å ro igen då han blir hämtad av sitt kålhoe å ålahoe!....
Nää nu blir de litt mat, spagetti å köttfärs sås....å alla som ska ut ikväll, ha så skoj å ta en drink för maj me....skål å ciao...

0 kommentarer: