CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag, maj 16

Volanger å pizza...

Jo men så att.....
Då bidde de en extra volang ida....ha ha ha....ja men va fan alla kan ente va pinna smala å ettersom jag redan kommit underfull me att beach 2009 lär ja ente platsa i så....men däremot kör ja stenhårt mot segern ti Bitch 2009!!!
Ja e ente så pizzig av maj men ikväll ble ja redit sugen å va gör man då...stillar suget va??!!
De bidde så iaf å gott va de!
Mitt hjärta e helt frisk nu så skönt tycker ja de e, man blir ju så orolig.
Tror ente de blir nån eurovision för maj sen utan en lugn himma lörda kväll, pallar ente gå ut, regnar juh....blää
Min goaste Taliban´s stora tös tog konfirmationen idag, ja önskar henne grattis å sådär å snart snart syns vi...

Å ti du din...rockabilly banan....jävla sätt å ringa sådär...eva....ha ha ha....var e mina skor, ska ha dom bara så du vet!!!

massa hotta roådar kisses...;)

4 kommentarer:

Lotta sa...

Volanger är skitsnyggt,särskilt på en brunbränd kvinnlig kropp :-)

Bara jag sa...

:-)

monica sa...

volanger? va e det då..
jag vill med bli smalare=( kämpar som en toka men inget händer *suckar* man e väl tjock denna sommar med..

Bara jag sa...

Volanger = rullsingar, häng, extrabilring, traktordäck, ja många namn ti det där som sidder i sidorna!!! Ja vem kämpar ente...jobbit...borde finnas ett mirakelpiller!!