CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag, maj 23

Kalas kalas kalaaaaaaasssss



Har ja hatt nu i darrna 2... I torsdes kom mamma å pappa, Gittan, Anna å min bror å hans dotter samt hans nya (ålahoed)!
Tiden var ju kl 17...men de dök ente upp förrän 17.15...ja jag tror de va ålahjoedet som va sen...men jaja vi börja me å äta min goa köttfärspaj...den blidde kanongod :) å goa såser å vitlöksbrö!
Lägger upp bilder i slutet för de ville ente som ja ville...
Etter demokratiskt röstning ble de kaffe i den vanliga servicen förrutom pappa som ville ha den Danska...å de fick han ( i den Danska får man ju knappt in fingret i örat å etter 2 flabbar måsta man ha påfyllning juh..
God drömtårta ble de ti kaffet hade tom skrivit mitt namn po den!
Kvällen gick rätt smärtfritt å fina presenter fick ja med!
Å sen börja de åska ja jisses som de small...fast rätt häftig ändå!

Fredag!
Va vi uppe i ottan...mitt hjärta skulle ju va po spa kl 10.
Så när ja lämnat henne gick ja hem ti pappa å drack kaffe till ja hämta henne igen kl 12.
Pang sa se i ryggen här...
Sen ble hon kvar hos mormor å morfar å ja stack kvikt hem för Teresa skulle komma po kaffe! Vi hann me litt snack å skvaller innan de åkte igen, Tack för den fina buketten!
Sen ble de bråttom bråttom...bästa T å hennes familj skulle komma po midda sen po kvällen!
Hade en trevlig kväll me många skratt, di e dom bästa <3
Min rygg sa ju pang hos mamma å pappa, hade ont hela kvällen får bara hoppas de ente e ryggskott :(
Å rockabilly bananen...hit blir du aldrig hitbjuden mer po midda...nu har du sketet i de blåa skåpet...men vi ses ju den 13e...din fis!

NU pustar man bara ut etter kalas i darrna 2....
Tack alla för alla presenter <3





0 kommentarer: