CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, maj 28

Auger bauglänges!

Yes box kaninalåda :)
Oppe i uttan va ja idau, tur pappa ringde o dubbelkolla maj för ja har en tendens att snozza litta ti å litta ti...;)
Men iaf så e ja po väg ti min goa Taliban, så 7.14 gick mitt tåg!
Å ente nog me de utan ja fick ett sånt kärt avsked, Linda min bästa Linda kom å krama å vinka av maj po station, du e så himla go! Glad vart ja!
Så nu sidder ja po lyxplats känns de som, stol me ordentligt bord, bra me benplats, ente alls som å flyga. Å dass ja shit, halv dansebana ti dass juh, här ska minsann pinkas innan Stockholm bode 1 å 2 gånger!
Nu gick larmet po dass....
Ut kom en kines å såg förundrande ut, trodde han de va beställningsknappen lite juice kanske?!
4 minuter senare.
Nu kom koinduktören å stängde av de!

Vicken fin landsbyggd vi har här i Skåne, man ser ente så mye av den som man skulle, men nu har ja tid å njuta :)
Po min vänstra sida har ja en man i 45 årsåldern from Nebraska Usa så fick man pratat språket me!
Ok litt njutning av byggen å litt frulle..fast ja har redan druckit en Latte po espresso house!
See yaa...
ttfn
xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh det låter som en bra resa! Hoppas ni får strålande väder och gott om party. Vem vet du har kanske en sån dära norrlänning med dig hem? ;) Kraaaaaam!

Bara jag sa...

Ha ha ha ja jag har hatt kul hitintills :) jasså ja vem vet ang norrlänningar...va ju en snygg ICA... Kram