CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, maj 12

Mye bättre!

E mitt hjärta nu, å ingen e gladare än ja att de troligtvis *bara* vart en stukning.
Hon har vilat mycket här hos mormor å morfar, de har ju hiss så hon har ente ansträngt saj allt för mycket nu dessa dagar.
Så vi flyttar nog hem imorron kväll etter mitt spinnigspass.
Ja å tjockamollan sajer tack tack å åter tack ti mina päron å hennes *mormor å morfar* för att vi fått bott här å allt som tikommit vid vår vistelse!

Ja jag får ju spinna utan mina nye pjux för de får ja ju ente förrän ja fyller år (nästa vecka)

Hoppas my angels out there har de bra!

xoxo

2 kommentarer:

Lotta sa...

Vad skönt att hjärtat är bättre nu.
Kram

Monica sa...

skönt att din vovve e bättre nu! själv ska ja till gymmet idag:) kramar