CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag, maj 25

Inlines turen inställd

Min söta grebbelort va sjuk ida så de bidde ingen premiär tur po rållorna, vi tar de när du e frisk igen Emilia!
Ja fick en massagetid ida för min onda rygg ja egentligen ländryggen å ner.
Första han sa när han hade dratt ner mina böjsor: va fan har du gjort tös?
Sen satte han fingret just po de onda å fråga gör de ont här?
Ja flög väl upp ur massagebänken å skrek jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Han knåda länge å väl å nu etteråt känns de faktiskt bättre ont men ett bättre ont.
Så ja hoppas po underverk tills torsda iaf!

Så detta var en bara jag månda!!!

xoxo

4 kommentarer:

monica sa...

aj aj gumman det lät ju inge vidare, hoppas du blir bättre! har du sett min nya tatuering? kram

Bara jag sa...

Nää inge vidare alls, å såna blåmärken ja fått nu...aj aj aj!
Ja jag såg den, jättefin, men trodde de skulle bli stjärnor?! Kram

Lotta sa...

Jag älskar när det gör riktigt jävla ont hos massören.....jo...ärligt!
Kram

Bara jag sa...

hi hi hi jo ja gillar me när di tar i men som ja skrev ti daj osså snacka om blåmärken ja fått....