CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, maj 29

Ente riktigt mörkt än...å tåg jetlagd...

Go mitt i natten...klockan e 20 i 1 po natta...å de e ent ehelt mörkt än...wow vicken ljusning!!! Ja e mäkta impad!
Min underbara Taliban kom å hämta maj vi stationen, kärt återseende vi har ju ente setts sen puss kalas...puss å kram...hi hi ja ler ofta åt de (internt)
Vi första ögonkastet en mye vacker stad men shit va backar här e...vill ha rållor me motor po nu tack! De blir siteseeing tomorrow...jipppiiiiii massa pics will be taken :)
Vi for ti Ica å handla litta snabbt sen iväg å hämta lilltallisen po dagis, litt blyg där i början sen bidde de kramar å skönsång!
Ti midda tjolla vi...just de min favvis, Tacos men de där me banan...nästa gång, ble rädd när Fredrik sa att ja va tvungen å äta vad som sto po menyn...;) mye go midda!
Kvällen bjöd po smakprov po lördans singstar..tjohooo ente nog me att ja skrämmer grannarna himma nu gör ja ett 100 mil därifrån med!
Framför allt har ja umgått me min goa Marie å de e ju därför ja kom juh...
Tack för en lövley torsda...nu e de natti som gäller (sitter i sängen å skriver)

Ps *Svärmor* tyckte du va kär å gulli som kom så tidigt å vinka av maj imorse!

Massa kramar ti er alla från oss alla ( ja å di andra figurerna i mitt hoe....)

0 kommentarer: