CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag, maj 10

Kommer ente hem.

Mitt hjärta, mitt allt ble skadad igår :(
Såg ente vad som hände men hon hade vistt sprungit för fort å snubbla ti?!
Så nu e mitt <3>
Ringde djursjukhuset igår då de hände, de rekommendera först att avvakta å att hon skulle vila mye, så vi flytta hem ti mina päron (mormor å morfar) igår å här bor vi tills hon e halt fri.
Mamma har ju hiss å sen tar vi bara små rundor så hon ente anstränger hö fram tass.
Å po *hotel Svea* blir man litt uppassad me.

Tänk om hundar kunne prata...
Du e mitt hjärta mitt allt, min tjockamolla <3
Mammas grebbelort...blir frisk du ska ju snart po spa :)

Oh ja vi hitta massa födelsepresenter ti maj i lördes, hitta ett par spinning skor, snygga me faktiskt, ente för att de spillar roll men dock!

Hoppas er helg var ti belåtelse!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men kära hjärtanes! Hoppas hon blir bra fort!
Marie

Bara jag sa...

Mmm de gör ja med, mitt lilla halta hjärta.

monica sa...

usch va tråkigt! stackars vovven=(
hoppas hon blir bra.. kramar dig o vovven

Bara jag sa...

ja men hon har blitt mye bättre, så vi flyttar nog hem imorron! Kram tibax