CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag, mars 8

Underbar lörda!

Dagen börja me lördasfrukost hemma hos mamma å pappa, mums me goa hälsobulls! Kvällen vart vi bjudna ti min bästa T å hennes familj, åh vicken familj dom e, kärleksfulla, goa, vänliga, uppskattande, helt enkelt dom bästa ja känner. Vi åt Tacos oj oj oj de e så himelskt gott. Ti kaffed tjolla vi kladdekauga som T hade bagat, me vippstegädde...slurp! Vi kolla po Melodifestivalen men harregud va har hänt me den? Å va i helskotta har hänt me svenska folket rösta po ruggugglan, bara de, nää de va bättre förr!
Fick ett glatt samtal från en gammal vän som var i stan, han kom en stund å snacka litt (blygfis) kul å se han vi har ente setts po ett bra tag. Åh du: mye najs ride! Ha en underbar resa å var rädd om daj.
Vi fortsatte vår kväll ti strax innan 3, så man kända saj smått bakis imorse fast kvällen va nykter. Väl för de bidde sent å sen att vi sov ti halv 11!
Som alltid min T: tack för allt, alltid ett nöje å va hos er, aj löv jo!
Kolla Mia & Klara nu ikväll, dom har blitt mina favvisar ja diggar Tabitha skarpt, vicken cool brutta å harrli dialekt!
Nu ska kvällen fortsätta me att *rota* vidare i min Memorylåda från usa, läser mina brev från nästan 3 års boende i Usa.....flaschbacks ti max.....
Hoppas er helg vatt lia bra som min
Puss å kram

0 kommentarer: