CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag, mars 9

Bara jag....

De bidde bara ja po Combaten idau, Linda mezza redan imorse att hon hoppa hela veckans träning, de ska ju köra ti Sälen di gottegrisarna po onsdag natt. Jaja jag la min styrka hos Jennie...ja cykla iväg ti träningen å satt å vänta ti 10 över, ingen Jennie å ingen Jennie kom heller. När ja tränat klart å svitti som en gris å kom hem hade Jennie mezzat att hon ente kom idau, kände saj sådär mysko igen, krya po daj gumman ja å Fabbe me!
Ja e nöjd me kvällens träning, nyss tjollat i maj en advokado/kiwi shake, duschat, ska kolla litt po CSI sen ut i regnet för sista rundan me mitt hjärta <3
Imorron fyller min Emilia 9 år, shit stora tösen. De ska ha kalas imorron, där bidde ja litt sne, vem fan har kalas en tisda 18.45 när hon å hennes bror ska ti skolan dan etter, Jo uppenbart min bror i ett nötskal...Gahhh jaja klart ja ska dit å present e inhandlad, hoppas bara hon gillar hon har ju blitt kräsen me den lilla grebbelorten!
Nää fram me 1 liter vann ti å sen itt öja po tv´n....

2 kommentarer:

Monica sa...

Hej tjejen.. kul att du ringde mig på Lördagen=) kramar

Bara jag sa...

Kul å prata me daj, såg po bilderna att ni hade kul :) Kram