CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, mars 6

Torsdag!
Börja dan me att köra upp ti gymet :)
Körde ett mixpass, underbart att börja dan me 30 minuter spinning sen 30 minuter styrka överkropp. Missa ju mitt Combat pass imed turken. Kom hem dusch en shake sen for ja å K ti stan en sväng, skulle se om ja kunne hitta sådant *gumpskydd* för imorse när ja spann kändes de satan i hela unnerredet....aj aj men 3 dar i rad me spinning måste ju ge spår...å ente e de snigelspår...!!! Hitta inget :( så får leta vidare, nån som vet nån som säljer sånna?
Kom hem ut me långis me tjejen sen kom min bästa T å hämta maj, dax för Turk! Så najs em/kväll vi fick, Gerd kom med när hon slutat jobba. Vi bubbla, vi basta, vi njöt, vi mös, vi umgicks, vi catcha up, vi hade helt enkelt underbart! Tack mina tonåringar för en bästaste torsda! Kom hem helt slut i helka kroppen, ut me mitt hjärta igen sen stängde ja ner! Idag e de freda men inget e planerat, blir nog en lugn slappedau!

Ha de bäst angels out there....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Cykelaffärer borde väl ha?
Ha en trevlig helg!
Kram

Bara jag sa...

Hmm vafför tänkte ja ente po de...tack för tipset! Önskar daj med en trevlig helg! Kram