CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, mars 3

Tisda!
En helt underbar hälso frukost var ja po igår, Tack söta Jennie gör vi om snart igen! Bidde ingen träning igår, shit vicken träningsvärk ja hade...aj satan i gatan va ont ja hade. Men idag tog vi igen de me ett harrlitt spinings pass fast udan mitt ögongodis denna tisda me, vart e han henne, palla han ente trycket eller? Vill juh ha han där å titta (dregla) po....jaja svitti bidde ja ändå! Så imorron ska ja in ti min Kusin, ska bli kul å se henne igen, hon behöver litt stöd nu imed karlen flytta ut i helgen, ja jag spottar å fräser po han, vem fan tror han att han e å hur får man lov å betee saj egentligen..??!! Mans släkte eller bara otur? Mina kramar ska hon få iallafall!
Nu blir de snart sängen...oj ja...min lövley Talibanmamma: Resan e bokad, tur å retur, läängtar!!!
Sen en personlig hälsning ti min Guru, skönt att du e po bena igen, å här kommer mina bidrag: Ålahoe, ålaränns, fååkfejs, nydda, 55a, 2.75a, (ente en helt 55a). Såå nu tackar ja för maj å tar sista rundan me mitt hjärta som btw fäller satan nu, nån som vill va hundvakt i typ 1 månad? Hej hopp mina darlings

0 kommentarer: