CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, mars 10

Kalasa dax!

Japp då har vi firat min Emilia, min brors tös som bidde hela 9 år idag!
För 9 år sen kom di in po BB dryga 20 minuter efter titta hon ut 00-03-10 kl 00.05 tror ja att de va?! massa nollor kommer ja ihåg de va..
Hon bidde jätte gla för va ja köpt, speciellt dom dära Aqua Beads, pärlor man sprutar vatten po istället för att stryka! 1200 pärlor så hon har ju å göra ett tag iaf!
Va egentligen ett rätt snabbt kalas (se gårdagens inlägg...) 18.45 åt ca 19.30 vi körde igen 21.30! Inget gottis bidde de, ja som faktiskt sett framemot lite gotter, menar äter ja ändå gott kan man lia bra fuska rätt ut me litt gottis me, eller hur va? Men nää serru...nada i gotteväg :(
Ingen spinning ble de ida eftersom kalaset, å ja sätter 100 spänn po att MITT ÖGONGODIS var där ikväll bara för att ja ente va där (han har ju ente vatt där di 2 sista gångerna).
Imorron tar ja ett spinningpass, tror ente ja (vi) vaknar innan 8 så vi hinner ti morronpasset ;) men kvällens pass hinner ja ti..ha ha ha
Inga kommentarer ang konversation me min bror....
Kan man saja upp syskonskap....??????????
Efterlyser nytt syskon.....!!!!!!!!!!!!!!!
Yaddi yaddi yaddda....
Sov gott my sweetie pies...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vafalls,inget gottis på ett 9 årskalas????
Uselt ;-)

Bara jag sa...

Mmm, tur de snart e lörda....;)