CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, mars 20

Molnfri freda

Ente ett måååålnnnnn så långt ööööööööööööögatttttttttttttt kan nååååå
Ente en droppe regn po fleeera daaaar.....
Kan våren ha kommit?
Stannar den?
Japp etter å ha slutat sura för ja ente kunne träna igår :( bidde de frukost (kaffe) po balkongen imorse, de vindpusta litt men man kände solens strålar kittla ansiktet å najs va de!
Å tittar ja maj i speglen nu ser man mina fräknar....bläää
Ingrid (grannen) va i farten redan..jupp henns frulle va me flytande (öl) stackare, hon skulle sätta upp me hjälp av hennes syster berätta hon ett plank po balkongräcket så hon bli insyns skyddad samt utsyns skyddad...fyllenoja...??? jaja hon lever sitt liv å ja mitt.
Va sen nere po stan å fika me K å Malin bidde go pastasallad me kyckling, mums!
Malins kommentar den värmde, tack gumman!
Vi gick även en sväng po the town, ja molla inget...
Men fick en smäll i rumpan i affären ;) Oscar å min bästa T va me po stan, saknar er, va ju en HEL vecka sen vi sågs, tittar nog in imorron å kräver litt kaffe :)
Ikväll blir de singstar, jupp ja sjunger hellre än bra, ha ha ha ha tycker de e skitkul å sjunga men har ingen alls röst men vem bryr saj? Ikke jau!
Nope ja får väl *stassa* om litt...hi hi e ju freda ändå...vem vet etter litt sång å cider...
Hoppas mina änglar har de bra därute i cybervaarden

Ni å ni vet vem, ni e så speciella för maj, me löv jo looong tajm!
xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en underbar helg och varför inte dela en öl med grannen din..hahahaha

Bara jag sa...

Ha ha ha....önskar daj desamma!