CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, februari 10

Snö....

Jaha då verkar de som om snön kommit ti Skånes gränser...
Jag har längtat efter snö...jag blir som barn igen!!!
Hoppas de får ligga kvar litt...snöbollskrig....snölyktor...snöänglar!
Sen vill ja skicka en bamsekram me mye kärlek i ti min goa kusin Tina, håller tummarna att de blir som planerat po lörda, men bara du e lycklig så e ja lycklig för din skull, hojta bara ti om jag ska komma in å gi han en * bakvänd anderslöövare me spinn po* ;)
Ja ringer o sjunger för di imorron!!!

Ja å denna snö ställer redan ti litt trubble...vi skulle ju spinna ikväll...men min Kompis Linda bor utanför stan å hon våga ente köra, å ja sätter maj bannemaj ikke po den 2 hjulade me risk att lägga maj i svängen, för sent att börja gå med....får se om de blir nått tränat imorron??!!

Nää va sajs om ett het bad istället me massa bubblor i.....
De låter najs...:=)

Hopps ni haft en bra dag!

0 kommentarer: