CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag, februari 9

Å så bidde ja utmanad...

Har blitt utmanad av min Guru att berätta 7 sanningar om maj själv!

Ok can u handle the truth....?

1. När ja va liten trodde ja ente Kungen gick po dass, han va ju Kung!
2. Ja e väldit godtrogen, nackdel iblann
3. Ja älskar musik å e nog blan dom få som köper cd´s
4. Ja hade blått hår när ja va 17!
5. Ja e en * Pasta Holic* skulle kunne ejda de 7 dar i vickan!
6. Ja e väldig berest
7. Ja älskar ljus


då skickar ja vidare ti:
Rockangel
Spidergirl
Rappakalja
Månsson
Pålsson
Marie B
Marie G


4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har antagit utmaningen! =)

Bara jag sa...

Kanon...e ju ente *himma* po bloggning än så ja vet ente hur jag länkar än!?

Monica sa...

har du fixat blogg gumman? den kan ja piffa till sen om du vill hehe me snygg banner o allt sen:) kraam

Bara jag sa...

jaa som du ser e ja verkligen ente himma po detta så all hjälp tas tacksamt emot! kram tibax