CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, februari 17

Förvånad...

Ja utav maj själv...trodde de skulle bli en skitkass tisda men de visa saj tvärtom, ja inget riktigt speciellt har hänt men dock!
Min kompis Linda jobba över så hon kunne ente träna idag å när hon ringde å sa de, va ja hemma hos min bästis T för att hjälpa hennes man me en jobbansökan å meritförteckningen! Första tanken när Linda sa hon ente kunne träna va Åhh va skönt då slipper ja me...men NÄÄÄ tänkte ja, NU e du förbered å allt, dra röven mot gymmet å spinn din timme.... Å röva hamna po cyklen i 60 min..så najs var de, riktigt kul pass!
Ja har ju sämsta av de sämstaste karaktärer...där e ja en hossa...hade fint kunnat skita i träningen å typ köpt en kebabrulle istället, japp sån brai karaktärr har denna tjockamolla!
Men nu träna vi ju igår...sen jag idag...paus imorron sen BodyCombat pass po torsdag...
: Ja kan
: Ja vill
: Ja ska
Kommer bli mitt nya motto....för denna sommaren ska ja ha po maj precis va ja vill!

Å nu e de - 9 grader ute..pii katten va kallt de e....tur man e nyduschad å kan krypa rätt ner i lakanen....ahh så najs!
Hoppas ni me haft en bra tisdag!
Tränings kramar...

0 kommentarer: