CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag, februari 15

Helgen över...:(

Jaha då va även denna helg gången...
Helgen i snabbhet:
Fredan spenderades hos min bästa T, attans va kul vi 2 har de ihopa. Kvällen slutade aldrig..utan vi sov över där me! Runt 7 kom deras minsta påg in ti oss å viska ti sin mamma: Mamma vem ligger i din säng....

Hennes man sov i mellanpågens säng, därför ja sov i hennes säng! Sen gick vi å handla frullebullar..ja de slo litt slint i kön för ja handla ti ett halvt kompani..ha ha men gott va de åsså hade vi varm choklad ti!
Vi sov litt *förmidda* osså...hi hi hi

Som alltid har vi en massa å snacka om å ändå blir vi aldrig klara...ha ha ha å skratten kommer titt som tätt! Tack gumman för en kanon kväll/natt å morron!
Ser framemot när vi ska ha kollektiv!!! Ha haha ha

En snabb vända hem å duscha å fixa ti maj å så sen bar de av ti pappas kalas. Pappa är ju litt av *märkesfreak* så i present fick han ett presentkort po stans dyraste affär... Å som känt bidde de kalkon ti midda me massa gelé...mumset värre va de!
Vi gick hem mitt i natten -3 grader. Å mitt hjärta fick ja väcka 11.30 hon va så trött etter natta turen! Hon e lik sin *mamma* vi gillar att ha sovmorron!
Dagen idag har minsann mest vatt slappedag...tänkte fortsätta me min nostalagi trip...hitta ju min *memorylåda* häromdan från min tid utomlands å ja har sparat alla brev/kort m.m därifrån så ja har läst igenom en del å tänkte fortsätta me att läsa litt ti nu...

Hoppas ni haft en bra helg!
Snart e de vår...*ler brett*

0 kommentarer: