CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, februari 24

Grejder...fast goa tårar!

Kopiera detta från min ÄLSKADE Marie

Till min egen kära A

Nu ser jag att du har skrivit så många goa o hjärtliga kommentarer att jag ska tala om för damen ett par saker!Goaste vännen jag saknar dig me! Du får maj o le! Du lyser upp dagen som börja me spya.... Du e ljuvlig, jag tycker om daj! Var rädd om daj...Gå inte ner för mycket i vikt får då vet du hur det går när du går po spinning nästa gång....*schlurp*.... muahahahahaha...Bamsekram fr talibanmamman


Tårana börja såklart å trilla nerför mina kinder, som ja skrev ti daj: Aj löv jo :) å du betyder lia mye för maj min solstråle!
Slutet po Maj/början po Juni....:=)
Sen dedära *schlurp*...hi hi hi nog ingen fara...fast a girl can dream right...;)

Dagens eller rättare sagt kvällens träning!
Mitt ögongodis va ENTE där :( men jädran va vi fick trampa, de va en vikarie å hon gilla å stå upp...så vi sto nog upp i typ 45 min av passets 60 min, ja jag så ut som ja precis gjort ett klädsim, dyngblöt va ja, men de kändes så haarlit! Nu har ja duschat å ätit litt kyckling me spenat å nåna oliver, ja T nu har ja lärt maj, så nåna oliver kan ja äta! Nyss kommit in efter sista rundan me El Dogus, sitter me en kopp grönt te nu i soffan så nu blir de väl litt tv innan man slocknar i soffan...ha ha ha
Imorron blir de badhuset me barna, tjohooo, vatten rutchkanan....jiippiiiiii

Sov gott alla mina änglar

0 kommentarer: