CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag, februari 7

Ingen vanlig freda....

Ha ha ha nää de kan man lugnt påstå att de ente ble....vi hade en underbar kväll me massa snack, go dricka å nostalagi tripper...å massa härli musik får vi ju ente glömma..sitter po en bänk utanfööör gröna Lund...ha ha ha var i helv e min favvi skiva..???? nån som sett den...???
Ja ja ska birätta litt om * skandalerna* dådå...ha ha
När vi sitter som trevligast å tror bestämt efter Apologize tonat ut ur hörtalarna...ringer de po dörren...japp ja har ju Gevalia himma...;) klockan e strax innan 23...utanför står då grannen från grannhuset...braa i gasen va damen (ca 60 *) arg som ett bi, frusta som Ferdinand...hon skulle minsann ringa hyresvärden DIREKT po måndag för hon kunne ikke sova...nu va de fest igen?! Ja svara me att ja ente haft po po läänge...Nää sen i sommras säjer då damen...hmm fest igen etter ett halvår å mer till...ofta? jaja jag tänkte gör du så...sen mojna hon ti för hon såg väl vi va ett trevligt gäng...så in klampa hon....å jag ska bara klappa hunden hon.,,han hon eller han e så söt...hon vet att ja har en tös men visst alkohol kan gör vem som helst ti å bli nått helt annat/annan! Efter dryga kvarten sa hon vi kunne spela i 1 timme ti för de störde henne ente mer....hon skulle him å sova...ja förrvirrade me glada fortsatte vi....gav damen en öl innan hon gick mena de e massa trapper ner å sen upp igen så hon kankse bidde törsti po vägen....

Sen gick ja ner me tösen å när vi skulle gå in kommer de 2 tjejer/barn uppskatta ti 12 års ålder?, de gick å kände po alla cyklarna i ställen. Ja e ju ente den utan den andra så jag sa ti: De e väl ente era cyklar å fick kaxigt tibaka ente väl dina iheller eller har du ägarbevis po alla dessa cyklar? Men DE e ENTE ERA cyklar så gå ni vidare. Nää då blev ja en hora po 2 röa, skulle gå hem å knulla å ja kunne ta min KAMPHUND å gå (har en schäfer po snart 11 år) hmm hade jag haft barn å fått reda po hur de tilltalar å beteer saj po de viset hade de nog fått utegångsförbud tills de va 18...va rätt chockad av tjejerna...å uppenbart hade min granne me hört hur ja påpeka att cyklarna ente va deras, kanske ja va högljud? Bryr maj ikke stöld tillåter ja ikke framför ögonen po maj, vet hut flickor!
Tack Teresa, Eva å Maja för en alldeles underbart kulig kväll, å Hans Lennart: Vi har barnvakter i Skåneland!!!

Ikväll ska ja ti min Bästa T å hennes underbara familj, kravet va att jag skulle ha mjukis po maj så vi bara kunne mysa hela kvällen i soffan, men ja har gärna jeans....

Ha de bäst alla....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Respektlösheten minskar verkligen i ålder,det är skrämmande.
Bra jobbat där att du haffade dom!
Gurun

Bara jag sa...

Å språket, inget vårdat alls :( hoppas bara de ente tilltalar sina föräldrar å lärare mm po de viset!

Anonym sa...

Oj oj..den där kärringen är en dryg en.. Buss på henne bara! Vi får väl ringa hyresvärden själva ifall hon inte bättrar sig! /M

Bara jag sa...

Ha ha ja för de blir ju dyrt i längden å ge henne beer...