CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, oktober 13

Men va fan....mitt e faktiskt MITT

Då va de dax igen.....gahhhh för 4e gången har nån snott min ringklocka, o detta va 3e gången po samma ställe. Va fan e de me folk, ja menar en ringklocka - har dom en egen privat sättihopdelarsomblirencykel verkstad? Verkar ju fan ente bättre. Nää en ringklocka e ente dyr men ja känner ente för att fortsätta köpa ny ringklocka varvarannan månad för nu har de blitt så, kanske öppna nota po Claes Ohlsson....Ska köpa en ny imorron o kleta in den me klipulver eller typ pepparspray förutom po plingaren för ja vill ju enta ha kli, utan de överlåter ja ti dom som e klåfingriga! Fick även ett förslag att lägga en ittöresbomb i klockan sen invänta packen me en videokamera...ha ha ha Kabooooom
Ahhh så trött ja blir.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Fruktansvärt störigt och enerverande...svårt att fatta vad som är mitt och ditt lixom.....gaaahh, hoppas du sätter dina planer i verket ;-)

Bara jag sa...

Javisst e de, bidde ente ida, men ska nock hitta po nått....muohahaha