CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, oktober 6

Hmm...mål?

Gomidda varrden!
Morronen börja för maj idau halv 9, då ja stack ti gymmet o körde ca 70 miuters styrka. Dom här 2, 5 minuterna ja sprungit o e välditt impad å maj själv imed ja aldrig ALDRIG springer. har ja försökt o hålla varje gång o tanken e att ja ska öka upp minuterna. Men satt här o tänkte nu om man skulle sätta upp nått mål för maj själv?! Ja har ju så jevvla dåli karaktär så de måste va nått ja själv inser att ja kan nå, va e då rimlitt? Ti jul- klara av o springa 10 minuter? Låter de rimlitt? dryga om 2 månader att öka 7, 5 minut? Tja kan de ente de? Jo härmed inbillar ja maj de iaf så de siktar ja po! Får la ta me kameran o visa då i julavickan fall ja nådde mitt mål eller ente...jo klart ja når de......!!!! De känns underbart iaf att ja kommit igång me träningen o vill gärna hålla kvar vi min positivitet att de E kul....
När ja tränat fardett bidde de snabbt hem o duscha, hann snacka ett par minuter me min granna granne osså, shit va du va grann i lila GG men du klär iallt min skönhet! Etter litt fix o sånt bidde de frulle kl 11 me Malin o hennes lille goe påg, sötnos.
Nu passa ja po att våldgästa mina päron osså, fast de har fullt opp i köket, de får ny kyl o frys, blir nock kanon me nytt rostfritt :)
Jaha annars då? Va 100 darr i måndes tiss vi åker....tjohooo längtar längtar enormt! Ja nää tror ja sticker ud o sätter po en kanna kaffe ti oss!!
Ha en lövley onsda everybody!

2 kommentarer:

GG sa...

Hi hi, och du var så GRANN när vi såg dig på Bönorna! Alltid så fräsch och lady-like!
Pusselipuss lilla grynet, och du är så DUKTIG!

Bara jag sa...

Gjorre mitt bästa för att komma ikapp eran snygghet! Tack o puss min GG