CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag, oktober 18

Längtar etter resultaten....

Mmm tror ente ja e annorlunda än andra när de gäller vikten!
Visst vill man rasa, helst snabbt, kanske redan igår va?!
Men upp-ja jisses så snabbt de går då...men väl ner....gahhhhhhhh kämpa kämpa kämpa å åter KÄMPA e va som måstes hele tiden, o karaktär (min då) e ju likt en katt som låter sillen va i madalåddan, hunden som ente bryr saj om köttbenet, kobran som ente hugger sin ovän, bilen som startar när tanken e tom, jo eller hur!!! Tror ente de va......
Men visst just nu kämpar ja å åter kämpar, för min del, för min vinning, för bara maj. O ja har en känsla att ja verkeligen måste fortsätta kämpa - men de positiva i nuläget e just att ja gillar kämpa! Så keep on rockin eller nådd.....
Oja för er som vill veta:
Morronträning: genomgång för axlar & bröst samt 40 min po crossen
Kvällsträning: jodå ni läste rätt! Crossen 30 min, 2,5 min löpning, 5 min snabbgång, 2 min löpning, 5 min snabbgång o 2 min löp po slutet!

Ha en lövley måndakväll!
Läggdax i tid för jobb imorrn.

2 kommentarer:

GG sa...

Du är OTROLIGT duktig! Fattar inte hur du pallar, men det är lätt att stimma på när man väl kommer igång!
Du ska se att det kommer att bli en förbaskat bra utgång av ditt modiga kämpande!
Och muskler är tunga..
pussen och kramen

Bara jag sa...

Åh ja hoppas...puss o kram