CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, december 1

Suger

åt maj.....
Ja e annars den person som: jaja...eller hur...jo men visst...pratar vi om nått annat!
Men dagen ida har helt ärligt vatt i berömelsens tecken!
Haft så många kunder som berömt maj för mitt trevliga bemötande, piffit hår, fint sminkad, bra klädsmak å framförallt hjälpsam å gett ti kunderna! Ja för att nämna nåna...å just ida har ja sugit åt maj, tatt alla fina kommentarer åt maj å leet extra tibaka ti de som nämnt nått av ovan!
När t.o.m B.C (butikschef) när han öste berömmelse över maj ida, blev ja rosenrö om kinderna MEN fortfarande tog ja åt maj! Såg nu ikväll att de va fullmåne, kan detta ha nått me dagen å göra? Skitsamma ja har haft en TOPPEN DAU!
Ja hoppas ni me haft de, heja fullmåne!!!!!

4 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Grattis! Njuuuut!

MalinJ sa...

<3 jag kommer och hälsar på dig i morgon! :-)

Lotta sa...

Vad härligt att du får beröm,sug åt dej bara =)

Du,tack för dina fina ord på min blogg,idag känns allt mycket bättre....tack vare dej <3
Om jag lyckas spåra upp dej i Trelleborg när jag julhandlar så ska jag säga det till dig personligen

Kram

Bara jag sa...

Ja Tack Oslo som ja sugit....hi hi hi!!!

Fel dau Malin...befinner maj i Lund idau...

Lotta, Bara sanningens ord, tror säkert du kan spåra...

Va rädda om er idau å po me vantar å mössa svinkallt ute juh!

Kram kram ti er alla!