CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, december 8

Men skit osså då

Ja har hatt samma frisör hur länge som helst, runt 10 år ge å ta litt.
Men för nåna månader sen, ha ha slänga 6 gick aj ti en annan...jupp ja var otrogen.
Ja vart hos henne 1 gång o bidde ente helt hundra nöjd :-( min gamla frisör då e de skitsvårt å få tid hos, så ja satte saxen själv...tja de har funkat ti nu å kände nää nått proff måste fixa ti dehär...in ti min frissa å chansa...men NÄÄÄÄÄ va trodde ja, inget i hela december. Gick förbi en annan salong, jäpp skit samma ja prövar å vips satt ja i stolen, e ente nöjd denna gången heller så nu ska de beställas tid hos min gammal å ja ska bara gå hos henne i framtiden å därmed basta!
Å såklart när ja satt i stolen, me halva håret färdigt får ja ett sms: hej du e bokad för jobb om 45 min jo klart ja sticker iväg halvfärdig me håret....nää kunne ja ju ente så ja missa 1 dag jobb ida å missnöjd frilla, skit osså :-(
Enda som uppvägde dagen va bejbis gos me Texas :-) shit va den killen e söööööt. Ja pussa å pussa å pussa litt ti å sen sov han i min famn hur mye myser man ente dådå...A LOT!!!

Jahapp nää skiter i resten av dagen å går å lägger maj i soffan....
Haj po er!!

7 kommentarer:

Lotta sa...

Ja det där med frisörer är vad det är jag går också alltid till samma och blir i stort sett alltid nöjd.

Kramen

Pillargontanten sa...

Tråkigt det, att inte bli nöjd med håret :( Det förstör liksom hela alltet, om man inte är nöjd själv, men det blir nog bra ska du se.
Bebismysa fick du i alla fall... Avundsjuk? Jag? Näää

Bara jag sa...

Ja Lotta ja har me alltid vatt nöjd me min gamle men så va dedär me å få tid...därav pröva en ny, men aldrig mer!!! Kram

Mmm Pillargona de gör ju de men visst de växer ut igen men va fan ville ju va fin nu...
Jaaa bejbismyset fick ja juh :-)Han e så härli denna påg!

Malin sa...

Japp och du e välkommen när du vill och mysa med honom !!! Kram;-)

Bara jag sa...

Ahhh de låter toppenv :-) å du har barnvakt när du villlllllllll, ja när du boppat färditt! Kram

Malin sa...

:-) tack ska ha det i mina tankar!!! Kram

Bara jag sa...

:-)