CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, december 18

Fredasmys...??!!


Jahapp då va de freda ja....
Va o molla litt etter jobb, nu e ja ente speciellt sugen, men då va ja po just Nötcreme!! Ja men den lier väl po samma plats imorron?!!
Va ju himma 2 darr från jobb men jobbat idau, känner maj bättre men ente helt kry än men skit samma! Ska jobba hela helgen igen, såg innan att ja jobbat varje helg nu i dec, kul!
Hämta hem mina pepparkakor igår, shit de tog tid å komma ti flygplatsen me tanke po vädret, men ja tog de lugnt så.
Mamma å pappa hade hatt en underbar semester, hann ente prata så värst mye, de va trötta efter vatt uppe nästan 1 dygn, å ida var de bortbjudna, jaja får väl träffa dom ti jul då....jobbar ju nu fram ti julafton.
Ja hann få litt presenter igår, rena rama julafton för maj.
Fick bla så grannt armband i sötvattens pärlor, solglasögon, skärp, halsband, örhänge, väskor, tror hon lagt unnan litt ti jul...
Kan ev komma nåna bilder senare om ja jitter i helgen!
E i himma kommunen imorron me:-) tänk nu e de 3 månader sen ja börja jobba po H&M, tiden går i rasande fart men ja stoooorm trivs! Nu kan ja tycka att bara dendärra andra känslan kan komma, saknar den, vill ha den, NU!
Darling kom in po jobb idau, han ger maj alltid ett sånt leende, sen att skjortan han köpte va ful kan ju ente ja hjälpa...ha ha ha ha tur smaken e som baken, av nån anledning e rutig skjorta snyggt!!! dubbel ha ha ha
Nää en Vinter cider sen isäng tror ja....
Have a good night my friends!

4 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Va gött att du fårr hem mor och far :O) Och en massa presenter... Före Jul?!
Lyckos dig!

Bara jag sa...

Ja 1 månad har dom vatt i Thailand! MMm kul me presenter, fast ja hade me köpt en välkommen hem present ti dom!

Lotta sa...

H&M....då vet jag var jag ska smygglo på dig,jag tror nog att jag vet vem du är och har sett bilder på dig hos andra bloggare =)

Bara jag sa...

Hmm bilder po maj??? hos vem?? har ja ikke gett tillåtelse ti...annandan e ja i min himmakommun igen!