CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag, december 6

Full...rulle

Jahapp ännu 1 vecka ti ende...snart jul osså viskas de om, om inget annat märker men de po jobb, shit va folk kan handla...ja hur ska annars de svenska folket sponsra *Lyxfällan*
Själv har ja ingen julafeeling alls, liadant som förra julen, Nada, Zipp, Nothing...men e ju nåna darr ti!
Mamma å pappa kommer him om 11 darr, tjohoooooo saknar dom faktiskt men unnar dom fantamaj att resa å ha kul medans dom kan, sen en dau pallar dom ente långa flygresor, springa å shoppa hela dagar utan just de blitt gamla å knytta...så M&P passa po å njuuuuuutttttt!
Äntligen fick ja him mina goa töser i fredes, mina ex kollegor. Kvällen rann rent för snabbt ifrån oss men vi fick iaf uppdaterat varann litt om va som händer i våra liv! Mye trevli freda :-)
Lördan skulle ju gå i dansens tecken....de enda dansen ja gjorre va ryggdansen...ja så kan de me gå, lite trist hade sett framemot denna kväll, men snart en ny lörda po intåg!!!
Jobba hela veckan samt today sunday really good money :-)

Nu e ja klar för sängen eller ja soff soff som vanligt först...ha ha ha ha

Ha de bäst alla
xoxo

4 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Du ser ut att ha haft en underbar helg, så även jag :O)
Tack för grattiset!

Bara jag sa...

Ja vart en bra helg förrutom bidde ingen dans :-) men de tar vi denna helgen ist! Hoppas du me hade en bra födelsedau!

monica sa...

Hej! hoppas allt e bra? här e det fint:D ledsen om ja inte hunnit hjälpt me blogg många som vill ha det men jag bor ju med thomas nästan nu( bara grejer som fattas) så min dator e ju inte här med photoshop.. kram

Bara jag sa...

Hej hej!
Jorå allt e bra här, jo de förstår ja men ja sa när du hade tid å lust :-) ingen fara, så kul att du e lycklig igen! Kram