CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag, november 8

Kladderöv!!!

Ja vicken kladde röv min snygge målare vatt då....
USCH
Va hemma idau å skulle kolla läget mest om allt va klart å att han satt fondväggen po rätt vägg!! Jodå väggen satt po rätt sida men ack va han kladdat ner mitt golv....nu gör de ju ente så väldans mye för golvnissarna ska ju komma po tisda å slipa mitt golv, men dock, han ska va målare! Men han tänkte kankse att skit samma för hon ska ändå ha hit golvslipare...ha ha ha ha
Fondväggen ble såå in i bombens snyggt, så all denna väntan po att allt ska bli klart kankse har vatt värt de?! Etter jubb po onsda typ runt 21 så kommer pappa hem ti maj så bär vi ut möblerna i stora rummet, vi möblerar ente utan bara flyttar ut allt så ja kommer ti mina gardrober, min säng, å mitt kök!
Tänkte rensa ut i källaren nu osså en dag...lia bra när man e i farten å få snyggt överallt.
Har bara bestämmt maj för 2 grajer som ska upp po väggen, tänkte sätta ner tavlor å annat i källaren men då måste där rensas ut först så ny skit får plats ;)
Vatt en lugn helg annars för maj, va hos bästa T igår, alltid lia kul...å po de svarar ja sanning..!!!!
Pappa fick en go herr duschtvål för de e ju fars dag, sen gjorre ja Hallon mousse ti etterrätt reditt gott va de :-) måste ju vibehålla mina volanger...ha ha ha ha näää di därra jävla volangerna ska väck men får ta tag i de typ etter jul...bitch 2010 ehhh mena beach 2010...

Hoppas alla mår bra, saknar daj otroligt mye min Darling, vet ej why men ida har du vatt alot on my mind....kan de va för julen nalkas runt hörnet...eller för att just du e du eller att de e fars dag.....Puss po di darling iaf!
å GG nu kommer ja snart hem...saknar daj me!

Ha de bäst mina vänner
xoxo

4 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Får man se en bild på väggen här på bloggen tro?

GG sa...

Det ska bli trevligt värre att ha lite ordning i huset igen!!
Kram Kram!! Miss You too!

Lotta sa...

Hoppas du blir nöjd med lyan när allt är klart =)

Bara jag sa...

Ja Oslo de ska ja allt kunna fixa åt daj, dock senare i veckan!

Jaa gg nu e de bara 48 timmar left...:-)

Ja Lotta de hoppas ja me, nu återstår ju golva som di ska po imorron, hoppas allt blir rent å snyggt!

Kram x 3