CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag, november 22

Darling har flyttat...nästan

Prata me min Darling innan ida, å de kom po tal att ja skulle köra å hälsa po han i hans nya hus här i min Kommun...
E litta kluven po just hans flytt ner hit, att få ha han så nära igen, ente ha de avståndet som vatt rätt bra för maj/oss. Visst vi har ju setts, absolut vi e ju vänner.
Men nu kan de ju bli att vi ses oftare, den möjligheten finns.
Min darling betyder så otroligt mye för maj, vi har gått igenom så mye tillsammans, samt var för saj men ändå kunnat prata om det, njae litt hemlisar har ja för han som nog han har för maj med, men ja kan dra ut hans hemlisar lättare än va han kan...hi hi hi
När vi träffades den där sommaren för snart 10 år sen va vi ente vänner, vi kände ente ens varann men vi börja känna po varann...minns så väl dendärra fredan å sen kom lördan å sen va de midsommar! :-)
Så vi börja liksom fel men ida känns de rätt å ha min Darling vid min sida när de väl behövs. Minns en gång för snart 2 år sen, ja skulle po begravning å satt bara å vänta ut tiden ti ja skulle ge maj iväg, ja ringde min Darling å han sa: Ska ja fölla me daj? Gulledaj. Vet att han finns för maj om ja verkligen behöver han, liksom ja finns för han. Han e min vän.
Körde iväg med vetskapen om han ente hade hittat sin kaffekokare....jaja, stannar ente så länge. Bidde hela ettermiddan...ha ha ha men nu fick han hjälp me att bära upp grejer å få väck grejer, å hottat en hel del, så de ska nog bli bra å bo där en tid tills du hittar ditt drömhus!
Sista lasset skulle gå po lörda sen bidde de fest men ja tacka nej hade andra planer den lördan juh :-(
Mitt eget hem då...jorå hela stora rummet e nu helt klart för tillfället, har bara satt upp 1 hylla å 1 ljus snurra sen vill ja ha tänktetid po resten...ska ha ett ti cd-ställ bara sen klappat å klart lagom ti advent då alle julagrajorna ska upp. Köket e då kvar...pii ja verkeligen ogillar å städa mitt kök, vafför? Ja de e mest en avlastningsplats för maj, äter sällan i köket, visst har ja gäster så gör vi, men ente ja själv.

Mamma å pappa har hört av saj, de har de bra, njuter i fulla drag. Fick ett sms innan: Mamma har handlat 2 st presenter till dig redan!
I like presents....

Nää en sväng inom fejs sen får de nog bli en tidig kväll käns de som!
Ha de bäst alla!

1 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Låter som en alldels underbar vän :O)
Håll hårt i honom, de växer inte på träd :O)