CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, november 19

Då man städar hitta ja..

Litta kul!!

Recept po fruktkaka som både e god å trevlig att tillaga!

Ingredienser:
1 dl Socker
1 dl Smör
4 Ägg
2 dl Torkad frukt
1 tsk Salt
1 dl Farinsocker
4 msk Citronsaft
Nötter & 2 L Whiskey

-Ta fram mellanstor skål.
-Kolla om whiskeyn genom att smaka.
-Häll whiskeyn i ett dl mått och drick.
-Upprepa.
-Sätt po elvispen.
-Smaka åter igen po whiskeyn för att vara säker po att den håller kvalitén!
-Blanda 1 dl smör i skålen, lägg till 1 msk socker och vispa igen.
-Kolla om whiskeyn fortfarande e god, drick ännu 1 kopp!
-Stäng av elvischpen.
-Knäck 2 hönor o schläng i schkålen, tillsätt all torkad fjukt. Om den fjuktande torken fastnar i schkålen vrid loss me muvschkrejsel.
-Schmaka sen om whiskeyn fortfarande e go.
-Schen schka du schilla2 dl schalt, eller nåt schånt. De e inte schå noga.
-Whiskeyn kan ha blivitt dålig, schmaka igen.
-Schila citronschaften, lägg till en mat...sched...å schå lite schocker eller nått, va fan.
-Schmörj ugnen.
-Vrid kakformen på 220 grader, glöm inte å schtänga elvischpen.
-Schläng ut schkålen genom fönschtret och schå kolla whiskeyn.
-Gå o lägg dig...för vem fam schänner för å ätja en jävla fjuktkaka efter allt detta arbejtet....


En man kommmer in po sin favorit resturang och sätter saj vid sitt stambord. Han lägger snabbt märke till en mycket vacker kvinna som sitter alldeles ensam vid ett bord brevid. Mannen vinkar till saj servitören och ber att få beställad den exklusivaste flaskan av Merlot åt kvinnan. Med förbehållet att om hon tar emot flaskan, så e hon hans. Servitören ordnar snabbt fram flaskan åt kvinnan samt lämnar meddelandet från mannen. Kvinnan tittar po vinet och bestämmer saj för att skicka en lapp till mannen. På lappen står det: jag tar endast emot denna flaska om du har en Mercedes i garaget, 1 miljon på banken och 17 cm i byxan.
Mannen skickar skrattande tillbaka lappen till kvinnan. På den står: Jag råkar ha en Ferrari Testarosa, en BMW 850IL och en Mercedes 600SL i garaget, jag har över 25 miljoner på banken, men inte ens för en sån skön kvinna som du, är jag beredd att skära av 7 cm....
:-)

En pappa letar efter sin dotter å fann ett brev po hennes säng. Med värsta föraningar läste han brevet med darrande hand.

Kära mamma å pappa,
Jag e väldigt ledsen att behöva säga detta men jag har lämnat er och stuckit iväg med min nya pojkvän.
Jag har funnit den sanna kärleken och han är helt underbar, speciellt hans söta piercingar, snygga tatueringar och hans stora motorcykel!
Men det är inte bara det- jag å Ahmed ska oskså ha barn, jag är redan i 4e månaden. Vi kommer bli ´lyckliga i hans husvagn i skogen, och han säger att han vill ha fler barn med maj.
Jag har förstått att marijan inte alls e farligt(snarare tvärtom eftersom det används inom sjukvården)
Vi odlar det i gläntan bakom husvagnen till oss själva och hans vänner. I gengäld får vi från dom hur mycket ecstasy och andra piller som helst. Vi hoppas dock att medicinforskningen snart hittar botemedel mot aids så Ahmed kan bli bättre-han e värd det.
Ni behöver inte oroa er för pengar, Ahmeds vänner Andrej å Mr Stanislav är i filmbranschen å har ordnat så att jag ska bli skådespelare!!!
Det är visst väldigt bra betalt, 500 per tagning och jag får ytterliggare 500 om de medverkar fler än 3 män i samma scen och ytterliggare 1000kr om det medverkar djur ( och jag som älskar djur det kan ju knappast bli bättre)!!
Oroa daj inte mamma- jag ÄR 15 år gsmmal ochj kan ta vara på mig själv. Någon gång kommer jag å hälsar på er så att ni kan få träffa era barnbarn.
Puss Puss
Emma

P.S

Pappa, detta var inte sant- jag är faktiskt bara över hos Sandra och kollarpå tv.
Jag ville bara få din uppmärksamhet på att det finns värre saker än som du uttrycker det
----- ATT SVERIGE FÖRLORAR PÅ SATANS STRAFFAR!!!!!!

1 kommentarer:

Bara jag sa...

Men oj va stavfel här var då...