CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag, juni 21

Osså va de me över...

Japp de bidde en nykter misommar för min del!
Inget ont i de...ja hade en väldans annorlunda misommar, men ack så skrattfylld ändå!
Vi picknicka först i parken en 15 st va vi väl, pratkvarnen börja reden där, å sen bara öka under kvällen...btw de finns bara 1 som ja å de e ja!
Mye gott po *bordet* läs filtarna fanns de. Nåna envisades me att vi skulle gå hem ti värden då nått lite mörkare moln visa saj po himlen men ja hävdar att vi hade ENTE blitt blöta fall vi stannat kvar...
Gubbar å kladdekauger serverades när vi väl packat ihop å gått him ti värden...smaskens gott va de!!!
Många intressanta figurer fanns po denna misommarfest, nåna som man kom överens me, nåna som ente gjorre väsen av saj, å dom som väsnades...pratkvarnen va då ente en av mina favoriter så tur att ja höll min nyktra tunga rätt i mun, hade ja haft en smått berusad tunga hade den nog fåd spinn....
Körde him i rimlig tid för maj, kände ju maj ente heller 100 kry, gör ja ente ens idau.
Hoppas po att de ska gå över snart iaf.
Vatt himma om en sväng hos mina päron, ja har nog smittat min pappa...krya po daj min far...han hade blitt så förkyld igår.
Fått tvättat unnan en del, så skönt när de e klart.
De bidde inget Gevalia i torsdes men ett redit glatt å överraskande besök! Tack för de :-)
Nää sista turen e gjord å ja e nog som skuren för sängen nu....

Sweet dreams my änglar där out!!!


0 kommentarer: