CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, juni 11

Arg...

Ja redit förbannad e ja...
Va fan e de me folk?
Om de finns en lag ska man ente följa den?
Jo nu går ja po i yllehossorna...

Bilden:
Ja har nya vita böjsor po maj.
Går in i Parken vid mitt, å en lös schäfer ser oss, visst den tar galop mot mitt hjärta å ja skriker: Ta din hung, nää fjällan (tjockamolla osså!!) står kvar å kallar men ente lyssnar hungen juh :(
Hungen naffsar po min hund å ja skriker å får in en spark po den andre schäfern.
Jo ja e en sann djurvän å gör inget illa förräns de behövs.
Hunden sprang iväg ti sin matte, å de börjar gå iväg, hmmm hör man ente hur de gick?
Ja ville ju me kolla.
Skriker ti henne om hon ente bryr saj hur de gick?
Ehh jo fick ja ti svar å den klischiga ursäkten: å så har hon aldrig gjort innan vet ente vad som hände, första gången hon gjort så.
Ja blir så arg för nu e de 3e gången mitt hjärta råkar illa ut för just lösa hundar som ente matten eller hussen har haft koll.
Jo ja har med min hund lös men då har ja stenkoll bode fram å bakom oss om där skulle komma nån annan hund, å just i en park där hundägare ofta väljer att gå me sin hund måste man va mer vaksam tycker jag.
Ja mina böjsor va ente vita mer utan skitta å mina nye vite pjux...skitta...
Jag står för vad ja har gjort men va fan ja skyddar väl mitt hjärta, hon e ju min, mitt allt.

Koppel lagen e fucked up
Funderar po å lämna in en motion om just en ny koppel lag som ska gälla som de låter:
KOPPEL LAG!

Arg å vooooffffffff

Mammas hjärta mår bra efter omständigheterna.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Du hanterade situationen helt rätt.. jao hade åsse kickat hunden! vad ska man annars göra.. slita o dra i hungen o riskera o bli biten, trooor inte de va!! Sikken jäkla idiot som bara fegar o går sin väg.. usch för sånna hundägare!!!

skönt att lilltösen mår bra... o du me! =)

krameluren frá Tirre ti er båda!!

Bara jag sa...

MMm tack, ja fy skäms po sånna...kram tibax