CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, juni 17

Bara klyddar me maj..

Hade skrivit ett lååååååångt inlägg i förrgår men de varken sparades eller ble publiserat :(
De handla mest om min underbara helg...ler fortfarande när ja tänker po lördan..:)
Hann ju me 2 studenter me förra veckan...nostalagitrip dedär me student..
Nu lier ja inne me dunder pollen? / förkylning/ feber o värk i kroppen...har nästan sovit hele dan ida me undantag för vissa ärenden!
Fick massa räkningar ida...fan att dom aldrig lär saj, vill ente ha sånt mer..;) men mitt i högen låg ett brev, oj så glad ja ble när ja öppna å läste de, tack igen snäckan! ( Tack även ti mamma M som fixa adressen min å frimärke) ;) de värmde ska ni veta!

Nää ja orkar ente mer ida...
Finns unner täcket...
Kram

3 kommentarer:

M & E sa...

så lite så :)
Snäckan själv som ville svara på kortet hon fick...

Anonym sa...

Men hos dig fungerar det jättebra för hela din blogg skrivs likadant. Då är det helt ok. Och jag tror det är lite unikt att skriva som du gör så det måste du fortsätta med. =)

Kraaaam krya på sig! Nu har jag köpt vuxendricka! ;)

Bara jag sa...

hi hi tack...ses imorron kram