CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, juni 3

Känslor å tjarrlek

Åh min svägerska va här uppe me sin nya, de e så kära mot varann, ser att de e kärlek mellan dom.
Vissa par e nog bara tisammans...visar ingen ömhet eller kärlek utan mest gnabb å hårda ord, men här ett iallefall 1 par som visar sin TJARRLEK å härlitt e de å se!
Längesen man såg ett så förälskat par, ja jo Bästa T & J e osså förälskade!
Vi satt å drack kaffe å bara prata å vips så berättar de att de ska bli sambos :) jättekul tycker ja, han verkar verkligen vara en bra kille! Ti skillnad från min bror då som hon va gift me innan...så e de ett avslutat kapitel!

Mina känslor....
Trodde de skulle kännas mer att höra att.....J ska bli pappa....men döm om min förvåning, kändes ente ett dugg :) skönt e ju de, har ju min åsikt om de där men de e ju min egen å ja hoppas att ja har fel, men en gris e fortfarande en gris även om den har en åsnekostym po saj!
Känslorna flödar...e de för de e vår???
Kommit fram ti så mye po de senaste dagarna, å än en gång e ja för snäll, tror de bästa om alla, men även så vet ja vart mina riktiga vänner står, å de e ingen som har såna vänner som ja.
(klart de e men ni förstår...)
O ja vill ente för nått i hela världen byta ut nån.
Men vissa har åkt ut som ja trodde var vänner...

Nu ska ja bara njuta av att vara bara jag!!!

Puss å kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju underbar gumman när du är du! =)

Tokkramar!

Bara jag sa...

Åh tack gumman :)aj löv jo min fru!

monica sa...

Du verkar vara en helgullig tjej anna! jag hoppas vi kan träffas nåt o umgås nån helg.. kramar!!

Bara jag sa...

Åh tack Monkan! Ja men jag sa ju att ja kommer upp iaf ti din 30 års fest...så om ente innan så då!! Kram