CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, april 17

Tjuv jävlar

Arg e ja....
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Fan att folk ente vet skillnaden po ditt å mitt.
Va ute sista rundan för en stund sen me hunden, kommer ti parken å ser min cykel lia där?! Va fan tänker ja?!? Jovisst nåna riktiga KÅLHOEN har försökt sno min cykel, totallt pajat mitt lås, vilket de ente fick upp men de har haft tihygge troligtvis hammare el dylikt för hela skiten e inbankad samt ramen som går från låset ner ti växlarna har de sparkat in. Hur sur kan man bli? Jävlitt sur :(
Ja gick upp å hämta skruvmejsel å hammare för att försöka banka ut låset, grannen va ude samtidigt me sin hund så han hjälpte maj så vi fick upp låset, den pilledutten som man tar om när man ska låsa va lixsom böjd över låset.
Min cykel va låst från början å de betyder väl att den som har nycklen har även tillgång ti cyklen eller?

Nää har tar vi va vi vill ha å känner för.

Gi fan i andras grejer
Mitt e mitt å ditt e ditt
FATTA VA

La maj få tag i den/dom som gjort de.....

0 kommentarer: