CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag, april 7

Fel nummer...trodde kanske lösnummer?!?!

Ha ha ja ente fan vet ja....
Men iallefall...,,
Ja fick ju sällskap hem i fredes av en kille som ja träffats å snackat ute ett par gånger, så vi känner till/om varann.
Vi gick hem mot mitt (hör ti saken att han bor po andra sidan stan än maj)
Å ja sa att ja hade hund å skulle ut me henne direkt när ja kom hem, han sa att han gärna följde me ut me henne med? Min goa T messa å skulle kolla om ja va hemma å sådär att allt va lugnt...hon fråga då om han skulle få följa me upp? Nej svara ja henne å skratta, han undra va de va å berätta om messet! Nää nää de e lugnt svara han.
Väl etter en lång runda me tjejen så kom vi hem ti maj igen, nere vid dörren då! Han fråga om han kunne få mitt nummer å ja tyckte de va ok, skulle tänka maj träffa han igen å lära känna han bättre. Han ringde upp maj mesamma han fått mitt nr...ehh de e mitt nr!!
Å detta va i fredes, idag e de tisdag....

Va kanske ändå ett lösnummer han va ute etter

Trist för han...nu e han raderad...har ente tid me sånt trams!

0 kommentarer: