CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, april 30

Så jaa...

Ändra kommentarinläggen ti pop upp istället så fram me kommentarerna nuuuuu!!!!
Ett år sen idag....ångrar ente mitt beslut men kanske ente va den smartaste tiden, å nu i efterhand har man fått reda po så mye mer så hade ja vetat de ja vet ida hade ja nog gått annorlunda ti väga. Men sen å andra sidan så vet ja detta nu å lär aldrig göra om samma twice!
Fool me once shame on you, fool me twice shame on me!
Tanken för ida e sola po min härlia söderbalkong :) ser förvisso lite disset ut nu men får hoppas de försvinner, kan ändå ente sätta maj därute förrän etter 11 då e solen hos maj!
Min Valborg kommer nog bestå av ett spinning pass, ja roligare än så blir de nock ente...festen får alla fjortisar stå för, då va ju då man fick sin första fylla...(i fjor då då...)!
Ja nää annars får man väl akta saj för svin influensan...å ja håller maj borta från suggorna osså!

Ha en underbar Valborg

Eldkram...

6 kommentarer:

Nina sa...

ja akta dig för alla svin o smånassar!!

Bara jag sa...

Ja sålänge där ente finns nått botemedel mot dom så....håller ja maj låångt borta!

Lotta sa...

Äntligen kan man kommentera igen.
Hoppas du hade en trevlig Valborg.
Kram Lotta

Bara jag sa...

Ja jag vetikatten vad som hände me kommentarfältet?! Men nu gjorre ja såhär å då funka de igen! Jo tack en lugn Valborg hade ja me vänner. Hoppas du själv hade kul! Jörmany läste man om å de lät himla kul! Kram

Monica sa...

Hej! Hoppas allt e bra me foten eller va det benet? kram på dig

Bara jag sa...

Jó tack me foten e de bra igen, den har fått vila från träning hela veckan. Så po måndag e de nya tag igen! Kraam