CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, januari 30

Va i helv...

Jaha då va man en jävla looser after all.....:(

Strax efter 4 så ringde de dolt nr...,.jahapp då var de dax å få domen....

Ja hejsan detta va Leo..bla bla bla bla bla bla
Måste tyvärr meddela att du ente kom me po utbildningen denna gången
Näähää sa jag
Vart snubbla jag då?
Du var en mycket stark kandidat, men jag övervägde till en annan som bodde i Malmö

OCH....VA FAN HJÄLPER DE MAJ Å SAJA ATT JA VA EN STARK KANDIDAT?
Idiotkarl.

Så nu sitter ja här å skriver mellan tårarna....
Sen ska ja in i duschen för att göra maj otrooligt vacker för att sen ente hitta hem igen.....


3 kommentarer:

Anonym sa...

men... j*la skit :(
vaddå en som bor i malmö??
de e väl ditt problem hur du skulle tagit dig dit...
jaja, deras förlust!!
massa kramar!!

Anonym sa...

Åhhh..stackars dig...jag som höll både tummar och tår :-(

Bara jag sa...

Tack Martina å Lotta...